קליניקה להשכרה בשרון

הקליניקות להשכרה בשרון מיועדת  לאנשים הבאים מהתחום הרפואי ואנשי טיפול המעוניינים לפתוח קליניקה באזור. הקליניקות להשכרה הינן בדרך כלל בהתאמה ובעיצוב אישי, עם תשתיות המותאמות לרופאים ומטפלים.

מה כוללת השכרת הקליניקה בשרון?

קליניקות להשכרה בשרון ממוקמות בדרך כלל במרכז רפואי הכולל מעטפת שירותים רחבה לשוכרים. השירותים כוללים בדרך כלל: קליניקות בגדלים שונים המותאמות לצרכי הרופאים והמטפלים, ברמות שונות של עיצוב וגימור. בחלק מהמרכזים הרפואיים, הקליניקה להשכרה בשרון כוללת ניהול אדמיניסטרטיבי – שירותי מזכירות וקבלת מטופלים, שירותי תיאום תורים, ניקיון, חדרי המתנה, קליניקה הכוללת שולחן כתיבה, מיטה, חיבור לאינטרנט. בחלק מהקליניקות להשכרה בשרון יש שירותים בכל קליניקה בחלקם רק במרכז הרפואי או רק בקומה של הקניון. 

קליניקה להשכרה בשרון

מיקום הקליניקה להשכרה בשרון

למיקום הקליניקה להשכרה בשרון יש חשיבות מרובה, חלקן במקום מרכזי בשרון, אחרות באזור תעשיה. כמו כן יש חשיבות רבה לדרכי הגישה, ברכב פרטי, בתחבורה ציבורית, אוטובוסים ורכבות, יש חשיבות לחניה, בסביבה או בחניון תת קרקעי. יש חשיבות לקרבה לקופות חולים, בית חולים, לבית מרקחת ולמרכז קניות. כמו כן יש לשים לב להנגשה האם יש מעלית בבניין או רק מדרגות, מערך שילוט מכוון ועוד.

קליניקה להשכרה בשרון עם חניה

חלק מהקליניקות להשכרה בשרון כוללות גם אפשרות לחניה חינם, או תשלום מופחת לרופאים ולמטפלים המשכירים. בחלק מהקליניקות להשכרה בשרון, יש גם חניה ללא תשלום ללקוחות ובחלקן החניה בתשלום מופחת או ללא תשלום.

למי מיועדת  הקליניקה להשכרה בשרון?

הקליניקות להשכרה בשרון מיועדות לרופאים במגוון תחומי התמחות: גניקולוגים, כירורגים, רופאי שיניים, כירורגים של פה ולסת, אורתופדים, קרדיולוגים, רופאי עיניים, רופאי עור, נוירולוגים, נפרולוגים, אונקולוגים, רופאי ילדים, גסטרו. כמו כן הקליניקה להשכרה בשרון מיועדת למטפלים מעולם הרפואה לרבות , פיזיותרפיסטים, קלינאי תקשורת, מרפאים בעיסוק, פסיכולוגים, עובדים סוציאליים קליניים, מעסים, מטפלים העוסקים ברפואה אלטרנטיבית וברפואה סינית, נטורופתיה ועוד.

P3 Clinics קליניקה להשכרה בשרון

 P3 Clinics מרכז רפואי, עם קליניקות להשכרה בשרון,  בעיצוב חדשני. הקליניקות יוקרתיות בגדלים שונים ומותאמות לצרכי רופאים, רופאי שיניים ומטפלים. המרכז הרפואי נותן מעטפת שירותים רחבה לשוכרים, הכוללת: ניהול אדמיניסטרטיבי, מזכירות, מענה טלפוני, זימון תורים, חדרי רופא מעוצבים בהתאמה אישית, חדר המתנה נוחים.

המרכז הרפואי והקליניקות ממוקמים במקום מרכזי בכפר סבא “במרכז אהרוני” בצמוד לתחבורה ציבורית, כולל חניה למשכירים ואפשרויות מרובות לחניה ללקוחות. מרכז הרפואי P3 Clinics מעמיד לרשות הרופאים במרכז את האפשרות לשווק לפרסם ולקדם את הקליניקה בגוגל, במסגרת האתר.