קליניקה להשכרה ברעננה ובכפר סבא

אנשים רבים העוסקים בתחום הרפואי  נדרשים במסגרת עבודתם לקליניקה מסודרת ומאורגנת.

למי מיועדות הקליניקות להשכרה ברעננה ובכפר סבא?

הקליניקה להשכרה ברעננה מיועדות לאנשי טיפול, רופאים במגוון תחומי התמחות, כמו כן הקליניקה להשכרה  מיועדת, לפיזיותרפיסטים, קלינאי תקשורת, מרפאים בעיסוק, פסיכולוגים, עובדים סוציאליים קליניים, מעסים, מטפלים העוסקים ברפואה אלטרנטיבית וברפואה סינית, נטורופתיה ועוד הנדרשים למקום מסודר ומאורגן לבצע את עבודתם.

קליניקה להשכרה ברעננה

מה כוללת השכרת הקליניקה ברעננה?

קליניקות להשכרה ברעננה  לעיתים ממוקמות במרכז רפואי וחלקן עומדות בפני עצמן. הקליניקות המותאמות לצרכי הרופאים  והמטפלים. לעיתים הקליניקות כוללות חדרי המתנה,  שירותים, שולחן כתיבה, מיטה, חיבור לאינטרנט. כמו כן יש לשים לב להנגשה האם יש מעלית בבניין או רק מדרגות, מערך שילוט מכוון ועוד.

מה חשיבות הקליניקה להשכרה?

למיקום הקליניקה להשכרה ברעננה יש חשיבות מרובה,  יש לבדוק האם היא במרכז רפואי או קליניקה בודדת. ברחוב מרכזי, רחוב צדדי,  מה מצב  דרכי הגישה והחניה לרכב פרטי, דרכי גישה לתחבורה ציבורית, קיימת חשיבות רבה לחניה. יש חשיבות לקרבת הקליניקה לקופת חולים, בית חולים, לבית מרקחת ולמרכז קניות.

קליניקה להשכרה ברעננה עם חניה

יש חשיבות שתהיה אפשרות לחניה ללא תשלום או תשלום מופחת לרופאים ולמטפלים המשכירים וכן לקהל הלקוחות.

P3 Clinics קליניקה להשכרה בכפר סבא

 P3 clinics מרכז רפואי, עם קליניקות להשכרה בכפר סבא, בעיצוב חדשני. הקליניקות יוקרתיות בגדלים שונים ומותאמות לצרכי רופאים, רופאי שיניים ומטפלים. המרכז הרפואי  נותן מעטפת שירותים רחבה לשוכרים, הכוללת: ניהול אדמיניסטרטיבי, מזכירות, מענה טלפוני, זימון תורים, חדרי רופא מעוצבים בהתאמה אישית, חדר המתנה נוחים.

המרכז הרפואי והקליניקות ממוקמות במקום מרכזי בכפר סבא בצמוד לתחבורה ציבורית, כולל חניה למשכירים ואפשרויות מרובות לחניה ללקוחות. מרכז הרפואי P3 clinics  מעמיד לרשות הרופאים את האפשרות לפרסם ולקדם את עצמם בגוגל  במסגרת האתר שלנו.

אנו עומדים לרשותכם לפרטים נוספים

רן סימקה 052-8544505, 3631*

ran@lahav-p3.com